تمام فعالیت‌های فرهنگی و هنری سراسر کشور ۷روز تعطيل است لغو یک‌هفته‌ای تمامی کنسرت‌های موسیقی کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو پخش برنامه‌ها و سریال‌های شاد در شبکه نمایش‌خانگی تسلیت نهاد‌های فرهنگی برای شهادت «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور سهم تو شد آخر شهادت سید ابراهیم | شعر علیرضا قزوه، شاعر آیینی کشور در سوگ شهید رئیسی شهادت رئیس‌جمهور مکتبی، جلوه‌ای از وعده‌ حق در پذیرش عمل خالصانه بود واکنش اهالی نشر و نویسندگان به خبر شهادت آیت‌الله رئیسی اجرا‌های تئاتر در کشور تعطیل شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمام سینما‌های کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش هنرمندان به شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه + تصاویر توقف اکران فیلم‌های کمدی در سینما‌ها (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نوسروده‌های شاعران برای رئیس‌جمهور شهید فرهاد قائمیان: اختتامیه جشنواره امام رضا (ع) برگزار نمی‌شود (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین جشنواره اقوام برندگانش را شناخت + اسامی «شهاب حسینی» با فیلم جدیدش در راه کانادا پخش «بدون قرار قبلی» از شبکه نمایش به مناسبت میلاد امام رضا (ع) + زمان پخش علی مصفا با «لاک‌پشت و حلزون» به سینما می رود
سرخط خبرها

مهمان اولین برنامه «از سرگذشت» شبکه نسیم معرفی شد + زمان پخش

  • کد خبر: ۱۷۴۷۷۲
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
  • ۱
مهمان اولین برنامه «از سرگذشت» شبکه نسیم معرفی شد + زمان پخش
امشب ۲۷ تیرماه، بهروز افخمی و ثریا عبداللهیبه عنوان اولین میهمانان برنامه تلویزیونی ماه محرمی «از سرگذشت» روی آنتن می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، این برنامه با اجرای علی اکبر قلیچ پخش خود را در حالی از شبکه نسیم آغاز می‌کند که مخاطبان می‌توانند بیننده اولین روایت این برنامه توسط ثریا عبداللهی باشند.

ثریا عبداللهی کاراکتر اصلی فیلم «سرهنگ ثریا» به کارگردانی لیلی عاج بود که بخشی از روایت زندگی‌اش در این فیلم به جشنواره فجر رسید و در نهایت روی پرده سینما نمایش داده شد. فریاد‌ها و بغض‌های ثریای واقعی یا همان ثریا عبداللهی پس از اکران فیلم توجه بسیاری را جلب کرد.

«سرهنگ ثریا» از فیلم‌های قابل توجه جشنواره فجر چهل و یکم بود که لیلی عاج به عنوان یک فیلم اولی آن را کارگردانی کرد و ژاله صامتی نقش ثریا عبداللهی را به خوبی روی پرده برد.

او قرار است امشب ۲۷ تیرماه سال ۱۴۰۲ و در اولین قسمت «از سرگذشت» داستان دو‌راهی زندگی‌اش را با حضور بهروز افخمی روایت کند.

«از سرگذشت» دو راهی‌های زندگی افراد را روایت می‌کند. مجالی را که یک تصمیم می‌تواند شکل زندگی یک انسان را تغییر دهد و او را به چالش بکشد. روایت‌هایی عجیب از زیست مردمی ساده و تصمیماتی شجاعانه. در کنار این روایتگران چهره‌های شناخته شده قرار می‌گیرند و درباره این تصمیمات سخن می‌گویند.

این برنامه‌ی گفتگو محور به تهیه‌کنندگی محسن نجفی سولاری، کارگردانی محمد پیوندی و اجرای علی‌اکبر قلیچ از اول ماه محرم سال ۱۴۰۲ ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه میهمان مخاطبان شبکه نسیم خواهد بود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رحمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
0
0
ادب و تواضع مجری برنامه و همینطور دکور زیبای برنامه من رو پای تلویزیون نشوند ولی بعد از شروع صحبت های میهمان باید بگم از همه دقایق برنامه لذت بردم.. گریه هم کردم .. و با یک شیرزن و یک قهرمان واقعی آشنا شدم.. برای همگی دست اندرکاران برنامه آرزوی سلامتی و موفقیت دارم..
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->